مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:252024-01-01سياسي

جهاد علمی «کاظمی آشتیانی» بر گرفته از نگرش عمیق به حدیت العلم السطان بود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به حدیث العلم سلطان از امیر المؤمنین علی (ع) در نهج البلاغه گفت: جهاد علمی و تلاش خستگی ناپذیر زنده یاد کاظمی آشتیانی، - جهاد علمی کاظمی آشتیانی بر گرفته از نگرش عمیق به حدیت العلم السطان بود ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به حدیث "العلم سلطان" از امیر المؤمنین علی (ع) در نهج البلاغه گفت: جهاد علمی و تلاش خستگی ناپذیر زنده یاد کاظمی آشتیانی، بر گرفته از نگرش عمیق وی به حدیث العلم السطان بود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در گفت و گو با ایسنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند فقید، زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی، بنیان گذار پژوهشگاه رویان و سلول های بنیادی در ایران با اشاره به نگرش ویژه اسلام به اهمیت علم و دانش اظهار کرد: در آموزه های دین مبین اسلام تأکیدات ویژه ای بر اهمیت و جایگاه علم و عالمان و دانشمندان شده است.

کاظمی آشتیانی پیش از شروع به جهاد علمی، به درون مایه حدیث العلم سلطان و آیات و احادیث مرتبط با علم، و توسعه و نشر آن توجه داشته است.

وی ادامه داد: امیر المؤمنین علی (ع) در این حدیث می فرمایند دانش، سلطنت و قدرت است، هر که آن را بیابد، با آن یورش برد و هر که آن را از دست بدهد، بر او یورش برند ، زنده یاد کاظمی آشتیانی با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد علمی «کاظمی آشتیانی» بر گرفته از نگرش عمیق به حدیت العلم السطان بود

جهاد علمی «کاظمی آشتیانی» بر گرفته از نگرش عمیق به حدیت العلم السطان بود