مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 17:402024-01-16سياسي

رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی 325 نفر در دادگستری تهران


رییس کل دادگستری استان تهران به همراه 19 نفر از مسئولان قضایی در برنامه ملاقات مردمی روز جاری با 325 نفر از مراجعان دیدار و به مسائل و مشکلات مطرح در پرونده های قضایی آنان رسیدگی کردند.

- رییس کل دادگستری استان تهران به همراه 19 نفر از مسئولان قضایی در برنامه ملاقات مردمی روز جاری با 325 نفر از مراجعان دیدار و به مسائل و مشکلات مطرح در پرونده های قضایی آنان رسیدگی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای تاکیدات رییس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، 20 نفر از مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران در برنامه ملاقات مردمی دادگستری استان تهران حضور یافتند و به مدت 3 ساعت در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی (ره)، به مشکلات حقوقی و قضایی 325 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

مسئولان قضایی و رییس کل دادگستری استان تهران، در ملاقات مردمی این هفته ضمن استماع مستقیم و بدون واسطه مشکلات و در خواست های مراجعان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات مطرح شده و در چارچوب قوانین صادر کردند.

درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات ها، تسریع در اجرای احکام صادره و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان اهم درخواست های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با مسئولان قضایی دادگستری استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی 325 نفر در دادگستری تهران

رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی 325 نفر در دادگستری تهران