مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 19:152023-12-26سياسي

رونمایی از مجموعه 40 جلدی«ره نامه» در دانشگاه محقق اردبیلی


همزمان با دانشگاه های سراسر کشور از مجموعه 40 جلدی«ره نامه» خلاصه نگاری هایی از سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی رونمایی شد.

- رونمایی از مجموعه 40 جلدی ره نامه در دانشگاه محقق اردبیلی ایسنا/اردبیل همزمان با دانشگاه های سراسر کشور از مجموعه 40 جلدی ره نامه خلاصه نگاری هایی از سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی رونمایی شد.

رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل 5 دی در آیین رونمایی از مجموعه کتاب 40 جلدی ره نامه خلاصه نگاری هایی از سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، رهبر معظم انقلاب را پرچم دار مقابله با تحریف دانست و گفت: این مجموعه 40 جلدی اقیانوس رحمت الهی باعث ساخته و پرداخته شدن فکرها و قلب های بزرگ می شود و فکر بزرگ و قلب بزرگ، جامعه را گرم و انبساطی می کند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) حرکت خود را با قلم، فکر و کتاب آغاز کرد، افزود: اصلی ترین لوازم آزادی، خواندن و نوشتن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیلی با بیان اینکه آزادی در تغییر لباس نیست، ادامه داد: آزادی در تغییر اندیشه، فکر و خواندن و نوشتن است، پس اصلی ترین آزادی هم در این ها تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مجموعه 40 جلدی«ره نامه» در دانشگاه محقق اردبیلی

رونمایی از مجموعه 40 جلدی«ره نامه» در دانشگاه محقق اردبیلی