مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:202024-01-17اجتماعي

برگزاری اعتکاف دانش آموزی در دو مسجد خرم آباد


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی در سطح استان گفت: در خرم آباد یک مسجد برای دختران و یک مسجد نیز ویژه پسران در نظر گرفته شده و شرایط در شهرستان ها و مناطق هم برای حضور دانش آموزان در این برنامه معنوی فراهم است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی در سطح استان گفت: در خرم آباد یک مسجد برای دختران و یک مسجد نیز ویژه پسران در نظر گرفته شده و شرایط در شهرستان ها و مناطق هم برای حضور دانش آموزان در این برنامه معنوی فراهم است.

رضا عزتی، 27 دی ماه در جمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش لرستان، بر ارتقای کیفیت آموزش تأکید کرد و گفت: تجزیه و تحلیل امتحانات دی ماه برای هر شهرستان باید به صورت جداگانه در دستور کار قرار گیرد و با مدیران مدارسی که در زمینه آموزش کم کاری کنند، برخورد و دستورالعمل ارزیابی مدارس و توانمندسازی مدیران مدارس نیز باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی به لزوم مولدسازی در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: باید با همکاری و تعامل معاونت پشتیبانی و اداره حقوقی املاک آموزش و پرورش تعیین تکلیف شود و همچنین خودروهای فرسوده و اسقاطی در مزایده قرار گیرند و ناوگان حمل و نقل جدید جایگزین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اعتکاف دانش آموزی در دو مسجد خرم آباد

برگزاری اعتکاف دانش آموزی در دو مسجد خرم آباد