مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:552024-01-13اجتماعي

وضعیت آلودگی صوتی در تهران چگونه است؟


بر اساس اطلاعات ایستگاه های ثابت سنجش صوت در تهران؛ هم اکنون 12 منطقه در شرایط خطرناک، 8 منطقه در شرایط آزاردهنده، دو منطقه در شرایط نامناسب برای کودکان و سالمندان و دو منطقه سالم در زمینه آلودگی صوتی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ بر اساس اطلاعات ایستگاه های ثابت سنجش صوت در تهران؛ هم اکنون در بیست و سوم دی ماه 1402 در پایتخت مناطق تهرانپارس، افسریه، میدان خراسان، بهارستان، منطقه 18، میدان الغدیر، بزرگراه همت، شهرک گلها و میدان تهرانسر در شرایط خطرناک در زمینه آلودگی صوتی قرار دارند.

همچنین در مدار نارنجی رنگ خیابان آذری، میدان بهاران، میدان فتح، خیابان حافظ، جانبازان غربی، منطقه 4 و میرداماد در شرایط آزاردهنده برای شهروندان قرار دارد.

گفتنی است در تهران مانند روزهای گذشته همچنان دو منطقه اقدسیه و گلبرگ در شرایط سالم قرار دارند و محله پونک و منطقه 22 در شرایط نامناسب برای کودکان و سالمندان اعلام شد.

قابل ذکر است که در شاخص شبانه (10 شب تا 7 صبح) هیچ منطقه ای در شرایط مطلوب قرار ندارد و حتی مناطقی که در شرایط سالم قرار داشتند نیز تغییر وضعیت دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آلودگی صوتی در تهران چگونه است؟

وضعیت آلودگی صوتی در تهران چگونه است؟