مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:452024-01-16اقتصادي

درهای نفت به روی شرکت های دانش بنیان و نوآور باز شده است


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: درهای نفت به روی شرکت های دانش بنیان و نوآور و با ایده های جدید باز شده است و با همکاری این شرکت ها مفتخر شده ایم که به تکنولوژی های جدید دست پیدا کنیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: درهای نفت به روی شرکت های دانش بنیان و نوآور و با ایده های جدید باز شده است و با همکاری این شرکت ها مفتخر شده ایم که به تکنولوژی های جدید دست پیدا کنیم.

علیرضا دانشی امروز 26 دی ماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، اظهار کرد: تولید نفت قبل از دولت سیزدهم و در زمان دولت دوازدهم به حداقل ممکن رسیده بود و با تحریم ها صنعت نفت به فضای ویژه ای رفته بود و غالب تولید نفت معطوف به تامین خوراک پالایشگاه های کشور شده بود و حدود 200 هزار بشکه نفت نیز برای صادرات تولید می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در دوران دولت قبل تولید مناطق نفتخیز جنوب نیز به حداقل ممکن رسیده بود، افزود: در آن زمان با توجه به اینکه صادرات اتفاق نمی افتاد، تعمیرات اساسی که لازمه فعالیت شرکت مناطق نفتخیز جنوب است نیز متوقف شد و علاوه بر این خرید کالاها نیز متوقف شد و دستورالعمل هایی نیز صادر شد که کاملا متوقف کننده و بازدارنده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای نفت به روی شرکت های دانش بنیان و نوآور باز شده است

درهای نفت به روی شرکت های دانش بنیان و نوآور باز شده است