مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:402024-01-09اقتصادي

مرکز تولید و عرضه ﺩﺍیمی ﻧﺎﻥ محلی ﺩر 10 ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ بوشهر راه اندازی می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استان بوشهر از راه اندازی مرکز تولید و عرضه ﺩﺍیمی ﻧﺎﻥ محلی ﺩﺭ ﻣﺮاﻛﺰ 10 ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ استان خبر داد و گفت: در این راستا باید آرد یارانه ای به متقاضیان اختصاص یابد.

- ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استان بوشهر از راه اندازی مرکز تولید و عرضه ﺩﺍیمی ﻧﺎﻥ محلی ﺩﺭ ﻣﺮاﻛﺰ 10 ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ استان خبر داد و گفت: در این راستا باید آرد یارانه ای به متقاضیان اختصاص یابد.

علی باستین صبح سه شنبه در نشست کمیسیون آرد و نان استان بوشهر با اشاره به عملکرد اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر در حوزه گندم و آرد در سال جاری، گفت: در سال جاری بیش از 156 هزار و 117 تن گندم مورد نیاز استان بوشهر تامین شده است.

وی از خرید 124 هزار و 667 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: در این راستا کشتی حامل 26 هزار و 250 تن گندم در بندر بوشهر تخلیه و به انبارهای مورد نظر بارگیری شد.

معاون امور اقتصادی استان بوشهر، هماهنگی و ایجاد زیرساخت های مناسب برای احداث انبار مکانیزه به منظور ذخیره کردن گندم را از دیگر فعالیت ها دانست و تصریح کرد: از بهمن ماه سال گذشته بر اساس ابلاغ شیوه نامه جدید، طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در این استان و نیز همزمان با سایر استان ها اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تولید و عرضه ﺩﺍیمی ﻧﺎﻥ محلی ﺩر 10 ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ بوشهر راه اندازی می شود

مرکز تولید و عرضه ﺩﺍیمی ﻧﺎﻥ محلی ﺩر 10 ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ بوشهر راه اندازی می شود