مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:502023-12-30اجتماعي

دومین جشنواره جهادی زنان در یزد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از برگزاری دومین جشنواره جهادی «زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه» به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن، - محمدرضا فلاحتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: این جشنواره با همکاری دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار خواهد شد.

وی  افزود: تست غربالگری، سنجش بینایی و شنوایی کودکان، خدمات مشاوره آموزش مهارت زندگی، خدمات کاریابی، پوشش بیمه روستایی و زنان خانه دار، توانمندسازی زنان و آموزش فنی و حرفه ای (نقاشی روی پارچه، بافتنی دو میل به سبک مدرن، دوخت مانتو عبایی و مانتو آسان دوز) از جمله برنامه های این جشنواره است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: میز خدمت این اداره کل در زمینه سؤالات همشهریان مربوط به یارانه و کالابرگ و همچنین معرفی خدمات اورژانس اجتماعی، تعمیم و گسترش پوشش بیمه ای تأمین اجتماعی نیز از جمله خدماتی است که در روزهای تعیین شده به مراجعین ارائه خواهد شد.

فلاحتی گفت: جشنواره نامبرده به مدت سه روز از تاریخ یکشنبه 10 دی ماه آغاز می شود و مراجعین می توانند از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر جهت دریافت خدمات مختلف به حسینیه شهدای محمودآباد واقع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره جهادی زنان در یزد

دومین جشنواره جهادی زنان در یزد