مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 21:402024-01-07بين الملل

عضویت سوئد در ناتو در اولین جلسه کابینه ترکیه بررسی می شود


رسانه های ترکیه ای با اشاره به این که موضوع عضویت سوئد در ناتو در اولین جلسه کابینه ترکیه بررسی خواهد شد، گزارش کردند که پروتکل عضویت سوئد در ناتو در روزهای آتی به پارلمان ترکیه ارائه خواهد شد.

- رسانه های ترکیه ای با اشاره به این که موضوع عضویت سوئد در ناتو در اولین جلسه کابینه ترکیه بررسی خواهد شد، گزارش کردند که پروتکل عضویت سوئد در ناتو در روزهای آتی به پارلمان ترکیه ارائه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های ترکیه ای امروز(یکشنبه) گزارش دادند که پروتکل عضویت سوئد در ناتو در روزهای آتی، رسما، به پارلمان این کشور ارائه خواهد شد.

خبرگزاری اسپوتنیک با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه هابرترک نوشت: ورود سوئد به این ائتلاف نظامی در اولین جلسه کابینه ترکیه به ریاست رجب طیب اردوغان بررسی خواهد شد.

در عین حال، دولت ترکیه برنامه دارد مسئله عضویت سوئد در ناتو و توافق خریداری جنگنده های F-16 از آمریکا را هماهنگ کند تا هم زمان انجام شوند.

پیشتر، یک منبع مطلع در پارلمان ترکیه به اسپوتنیک گفته بود تاریخ مشخصی برای تایید عضویت سوئد در ناتو طی رای گیری با حضور تمامی اعضای پارلمان مشخص نشده اما واضح است که آنکارا در این روند تعجیل نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت سوئد در ناتو در اولین جلسه کابینه ترکیه بررسی می شود

عضویت سوئد در ناتو در اولین جلسه کابینه ترکیه بررسی می شود