مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:202024-01-08سياسي

رییس مرکز بررسی های استراتژیک: ریشه پدیده مهاجرت، مسائلی مانند اقتصاد و اشتغال نیست


رییس مرکز بررسی های استراتژیک در پیش نشست همایش نظریه نظام انقلابی، گفت: ریشه پدیده مهاجرت، مسائلی مانند اقتصاد، اشتغال و بیکاری نیست، تصریح کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایسی خبرگزاری فارس، مصطفی زمانیان رییس مرکز بررسی های استراتژیک در پیش نشست همایش نظریه نظام انقلابی، گفت: هر چه پیش می رود پیوندهای راهبردی میان کشورها و ملت ها قوی تر می شود؛ اگر ساده انگارانه از کنار فرصت ها بگذریم فرصت های مهمی را از دست داده ایم.

زمانیان افزود: امروز تصویرهای ملی جای برنامه های توسعه ملی در ادبیات سیاستگذاری را گرفته است؛ جامعه ای که خود را با فضای پرتلاطم، شواف و روزبه روز نو شدن رسانه و فناوری مواجه می بیند از حکمران انتظار دارد که بتواند تصویر درستی از آینده ایران را مخابره کند.

وی با بیان اینکه ریشه پدیده مهاجرت، مسائلی مانند اقتصاد، اشتغال و بیکاری نیست، تصریح کرد: ریشه مساله این است که یک تصویر مشخصی از آینده برای مردم نمی سازیم.

رییس مرکز بررسی های استراتژیک گفت: بیانیه گام دوم انقلاب ظرفیت این تصویرسازی آینده را برای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی دارد و امروز نظریه مقاومت در کشورهای منطقه بیش از کشور ما پذیرفته شده است.

زمانیان ادامه داد: جامعه اندیشه ورزی، جامعه اندیشگاهی و دوستانی که در حوزه تدوین نظریه انقلاب اسلامی کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز بررسی های استراتژیک: ریشه پدیده مهاجرت، مسائلی مانند اقتصاد و اشتغال نیست

رییس مرکز بررسی های استراتژیک: ریشه پدیده مهاجرت، مسائلی مانند اقتصاد و اشتغال نیست