مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:252024-01-05سياسي

عامل تمام عملیات های تروریستی، آمریکای خبیث و نوکرانش هستند


داعش مغز مفسد و شرارت زایی که این اقدام را برعهده گرفته، ولیده نحس آمریکا و صهیونیسم است و ملت ایران منشاء و عامل تمام جنایت ها و عملیات های تروریستی را آمریکای خبیث و نوکرانش می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس، که در مسجد الغدیر فاز4 و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت حضار به تقوای الهی و با اشاره به سالروز اجرای طرح استعماری حذف(کشف) حجاب به دست رضاخان، اظهار کرد: با گذشت زمان در دوران انقلاب، این سیاست با شروع دوره جنگ نرم و با تهاجم و شبیخون فرهنگی شروع شد.

امام جمعه پردیس افزود: تا به امروز گذشتگان متدینین، با غیرت با جان و مال و مقاومت خود حجاب و عفاف را حفظ کرده اند و به ما سپرده اند و امروز وظیفه ما است تا با غیرت و مقاومت و تدین خود حجاب را حفظ کنیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شهادت زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، ابراز کرد: حادثه تروریستی کرمان و اهداف دشمن و عواقب آن را باید بدانیم زیرا با توجه به اینکه در روز ولادت حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت سردار دلها، تروریست های وحشی با دستور اربابان تروریستی خود، ترور کور و هدفمندی را انجام داده و تعدادی از هموطنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل تمام عملیات های تروریستی، آمریکای خبیث و نوکرانش هستند

عامل تمام عملیات های تروریستی، آمریکای خبیث و نوکرانش هستند