مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:552024-01-01اجتماعي

بیشترین تخلفات سرعت در کدام محورهای استان بوشهر است؟


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: در 9 ماهه سال جاری محدوده بیدخون در محور کنگان- عسلویه، سه راه سیراف و سه راه کاکی به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط را در محورهای استان داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در این رابطه، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 409 هزار و 435 تخلف سرعت وسایل نقلیه توسط دوربین های ثبت تخلف در راه های استان ثبت شده است.

وی افزود: محدوده بیدخون در محور کنگان- عسلویه، سه راه سیراف و سه راه کاکی به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط را در محورهای استان داشته اند.

اخترشناس با بیان اینکه طبق برآورد سامانه های هوشمند اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای، متوسط سرعت بوشهری ها در رانندگی84 کیلومتر در ساعت است، تصریح کرد: این میزان 10 کیلومتر بیشتر از میانگین کشور است و همین عامل، یکی از دلایل اصلی تصادفات در استان قلمداد شده است.

بیشترین رشد ترددهای بین استانی آذرماه در بوشهر رقم خورد مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همچنین به ثبت بالاترین رشد تردد بین استانی برای بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، تردد در محورهای ورودی و خروجی بوشهر طی ماه گذشته نسبت به بازه مشابه پارسال 30 درصد رشد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین تخلفات سرعت در کدام محورهای استان بوشهر است؟

بیشترین تخلفات سرعت در کدام محورهای استان بوشهر است؟