مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:252024-01-17حوادث

خراسان جنوبی به استانی خوداتکا در امر امداد و نجات در حوادث تبدیل شود


خراسان جنوبی باید به استانی خوداتکا در امر امداد و نجات در حوادث تبدیل شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: خراسان جنوبی باید به استانی خوداتکا در امر امداد و نجات در حوادث تبدیل شود.

جواد قناعت امروز چهارشنبه 27 دی ماه با تأکید بر این مطلب به تشریح دیدار خود با یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور پرداخت و گفت: در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقلیم، شرایط جغرافیایی و پهنه وسیع خراسان جنوبی، به حادثه خیز بودن این استان اشاره شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی تصریح کرد: با تأمین تجهیزات و امکانات امدادی مناسب شرایطی ایجاد می شود که در پاسخگویی در حوادث و بحران ها موفق تر عمل کنیم.

به گفته وی؛ با وجود گستردگی خراسان جنوبی، امدادرسانی در وقت طلایی و کوتاه ترین زمان ممکن، راهبرد استان در مواجهه با هر بحران است.

استاندار به موارد مطرح شده در این جلسه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم ما در استان که به مطالبه اجتماعی تبدیل شده، بحث مجتمع تجاری هلال در شهر بیرجند است.

قناعت با اشاره به عمر 12-13 ساله پروژه نیمه تمام مجتمع هلال که با روش سرمایه گذاری مردم و با مشارکت شرکت سرمایه گذاری هلال در حال احداث است، گفت: به جهت اینکه این شرکت در ادامه راه به تعهدات خود ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی به استانی خوداتکا در امر امداد و نجات در حوادث تبدیل شود

خراسان جنوبی به استانی خوداتکا در امر امداد و نجات در حوادث تبدیل شود