مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:052023-12-30سياسي

کارگروه اشتغال زندانیان در البرز تشکیل می شود


در دیدار رییس کل دادگستری استان البرز و جمعی از قضات از ندامتگاه مرکزی کرج، مشکلات 176 زندانی بررسی و زمینه برای برخورداری 69 زندانی از ارفاقات قانونی فراهم شد.

- ایسنا/البرز در دیدار رییس کل دادگستری استان البرز و جمعی از قضات از ندامتگاه مرکزی کرج، مشکلات 176 زندانی بررسی و زمینه برای برخورداری 69 زندانی از ارفاقات قانونی فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری البرز، رییس کل دادگستری استان البرز با همراهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و یکی از معاونان وی، معاون قضایی رییس کل در امور نظارت بر زندان ها و اجرای احکام و 9 نفر از قضات اجرای احکام دادگستری کل استان با حضور در ندامتگاه مرکزی کرج به مشکلات و درخواست های محکومین اجرای احکام کیفری کرج رسیدگی کردند.

حسین فاضلی هریکندی در حاشیه این بازدید با اعلام اینکه در دیدار روز جاری با 176 زندانی محکوم قطعی، ملاقات و در خصوص درخواست های طرح شده دستورات مقتضی برای برخورداری از نهادهای ارفاقی انجام و در برخی موارد ارشاد قضایی ارائه شد، گفت: در این دیدار، قضات در ندامتگاه مرکزی کرج حاضر و در دیدارهای انجام شده برای 7 نفر پابند الکترونیک، 17 نفر مرخصی، 7 نفر تعلیق و آزادی مشروط، 35 نفر مرخصی پایان حبس منتهی به آزادی، 3 نفر زندان باز، اتخاذ تصمیم و در خصوص سایر زندانیان ارشادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه اشتغال زندانیان در البرز تشکیل می شود

کارگروه اشتغال زندانیان در البرز تشکیل می شود