مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:402023-12-25سياسي

فرمانده سپاه الغدیر: رشد جمهوری نظام در اولویت اجرایی تمام مسئولان قرار گیرد


فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با بیان این که هیئت های اندیشه ورز بسیج باید با شناخت صحیح محیط آینده، میادین را برای حضور موثر بسیجیان معرفی کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سردار حسین زارع کمالی، صبح امروز در مجمع بسیجیان شهرستان یزد، اظهار کرد: تدوین سناریو و تعیین چشم انداز حداقل 30 ساله لازمه اجرایی برنامه های نخبگانی هیأت های اندیشه ورز و کارگروه های تخصصی بسیج است.

وی ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت را رویکرد و هدف اصلی کارگروه های تخصصی بسیج دانست و افزود: اثر بخشی گروه های اندیشه ورز بسیج در گرو محیط شناسی آینده و تصمیم گیری نسبت به زمان آن است.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با بیان این که دشمنان همواره در حال تدوین و اجرایی توطئه های شوم برای جلوگیری از پیشروی جبهه انقلاب اسلامی هستند، گفت: نقش کارگروه های تخصصی این است که میادین مختلف را برای نقش آفرینی موثر بسیج تعریف و معرفی کنند.

سردار زارع کمالی ایجاد تغییر و تدوین استراتژی پیشبرنده را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: وجود یک سری مسائل برای مقابله با تغییر و تحول طبیعی است و هنر ما باید این باشد که جا نخوریم و با قدرت هدف خود را دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه الغدیر: رشد جمهوری نظام در اولویت اجرایی تمام مسئولان قرار گیرد

فرمانده سپاه الغدیر: رشد جمهوری نظام در اولویت اجرایی تمام مسئولان قرار گیرد