مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 18:002024-01-13سياسي

مسؤول بسیج دانشجویی گیلان منصوب شد


طی حکمی از سوی فرمانده سپاه قدس گیلان، اکبر محمدی پور به عنوان مسؤول بسیج دانشجویی استان گیلان منصوب و از صادق رمضانی مسوول قبلی بسیج دانشجویی گیلان تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول سازمان بسیج دانشجویی گیلان در سالن شهدای ایثار با بیان اینکه اگر آثار عملکرد خود را به درستی نمی بینیم به دلیل نوع جهت گیری است، اظهار کرد: بسیج دانشجویی جایگاه ویژه ای در تمام اقشار بسیج دارد و وقتی جملات امامین انقلاب را مرور می کنیم به این اهمیت ویژه پی می بریم.

  وی با بیان اینکه رهبر انقلاب امید ویژه ای به تشکل های دانشجویی دارند، گفت: تمامی فرمایشات رهبر انقلاب کاربردی است اما آنچه در اول خرداد 98 وقتی سرفصل های اصلی بیانیه گام دوم را بیان می کنند به نقش ویژه بسیج دانشجویی پی می بریم.

  فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه امروز شرایط کشور ویژه تر است و اهمیت فعالیت نیروهای بسیجی و انقلابی را دوچندان می کند، افزود: امروزه دشمن حائل به این است که با فراهم کردن شرایطی برای هدایت کردن اراده های ملت منافع خود را تأمین کند و در این راستا به دنبال حکمرانی رسانه ای، جنگ شناختی و ادراکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول بسیج دانشجویی گیلان منصوب شد

مسؤول بسیج دانشجویی گیلان منصوب شد