مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:402023-12-23اجتماعي

80 اکیپ راهداری به محورهای مواصلاتی برفگیر استان اردبیل اعزام شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در آستانه 1 دی ماه روز راهدار، 80 اکیپ راهداری از استان اردبیل عازم گردنه ها و راهدارخانه های استان شدند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در آستانه 1 دی ماه روز راهدار، 80 اکیپ راهداری از استان اردبیل عازم گردنه ها و راهدارخانه های استان شدند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، کلیم اله وثوقی در مراسم اعزام نمادین راهداران با بیان اینکه طرح زمستانی راهداری از 1 دی ماه شروع و تا پایان فروردین 1403 ادامه خواهد داشت افزود: این راهداران بصورت شبانه روز جهت انجام عملیات زمستانی و بازگشایی راهها در خدمت مردم و هموطنان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه 80 اکیپ راهداری در قالب 400 نفر نیروی انسانی و 300 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین رهسپار جاده های سخت گذر و کولاک گیر شدند تصریح کرد: راهداران در 22 محل و راهدارخانه ثابت و سیار استان اردبیل جهت ارائه خدمت به مردم مستقر می شوند و در هنگام ریزش برف و وقوع پدیده کولاک ضمن برفروبی و بازگشایی جاده ها و جلوگیری از بسته شدن محورهای مواصلاتی استان شرایط مناسب را برای تردد وسایل نقلیه و مسافران فراهم خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 اکیپ راهداری به محورهای مواصلاتی برفگیر استان اردبیل اعزام شد

80 اکیپ راهداری به محورهای مواصلاتی برفگیر استان اردبیل اعزام شد