مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 18:252023-12-27سياسي

راه اندازی نهضت الگوی کشت در مناطق خشک و نیمه خشک کشور


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: در سال 1403 اجرای نهضت ملی الگوی کشت به ویژه در مناطق خشک و نیمه خشک در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی عصر امروز در جلسه تبیین الگوی کشت در سالن شهرداری قهاوند با بیان اینکه حرف اول و آخر در این حوزه بحث الگوی کشت است اظهار کرد: این مهم جزو برنامه ششم بوده که باید ویژه اجرا می شد اما به خوبی در کشور سازماندهی نشد.

  وی با اشاره به اینکه امروز برنامه مهم وزارت جهاد کشاورزی الگوی کشت است و این امر جای تقدیر دارد افزود: در قهاوند و فامنین 100 هزار هکتار به عنوان پایلوت الگوی کشت قرار گرفته است.

  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اجرای الگوی کشت پیچیدگی های بسیاری دارد در حال حاضر برنامه الگوی کشت اجرا می شود اما چشمگیر نیست از همین رو درصدد برآمدیم با توجه به برنامه هفتم در سال 1403 نهضت ملی الگوی کشت به ویژه در مناطق خشک و نیمه خشک راه اندازی شود.

  وی با تاکید بر اینکه با سرعت و قدرت این برنامه کلید خواهد خورد و تداوم خواهد داشت طوری که در کشور تسری یابد گفت: امیدواریم به زودی دو منطقه ویژه کشاورزی یک مورد در فیض آباد فامنین و 100 هکتار در قهاوند ایجاد و گلخانه راه اندازی شود چراکه ایجاد گلخانه مصداق الگوی کشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نهضت الگوی کشت در مناطق خشک و نیمه خشک کشور

راه اندازی نهضت الگوی کشت در مناطق خشک و نیمه خشک کشور