مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:302024-01-20اقتصادي

کاهش قیمت مرغ در همدان/سرعت صادرات سیب زمینی کند است


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از کاهش قیمت مرغ در این استان خبرداد و گفت: قیمت مرغ در بازار همدان 82هزار تومان است که اُفت خوبی داشته است.

- ایسنا/همدان مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از کاهش قیمت مرغ در این استان خبرداد و گفت: قیمت مرغ در بازار همدان 82هزار تومان است که اُفت خوبی داشته است.

مصطفی ترکمان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در چهارماه اخیر بیش از نیاز استان مرغ تولید شده است، اظهارکرد: متوسط توزیع روزانه مرغ در بازار استان 150 تا 160 تن است این درحالیست که میزان نیاز استان 90 تا 120 تن است.

وی با بیان اینکه در راستای کنترل قیمت مرغ در ماه های گذشته بیش از 70 پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات معرفی شده است، تصریح کرد: قیمت مرغ در ماه های گذشته بین 95 تا 100 هزار تومان بود اما با توجه به افزایش تولید، قیمت کنونی مرغ کمتر از قیمت مصوب نیز است.

ترکمان یادآور شد: جوجه ریزی صورت گرفته تا 26 دی ماه در استان همدان سه میلیون و 270 هزار قطعه بوده که به طور قطع به بیش از سه میلیون و 300هزار خواهد رسید.

استان همدان در تحقق سهمیه جوجه ریزی در بین چهار استان اول قرار دارد به طوریکه میزان تحقق سهمیه جوجه ریزی این استان 120 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت مرغ در همدان/سرعت صادرات سیب زمینی کند است

کاهش قیمت مرغ در همدان/سرعت صادرات سیب زمینی کند است