مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:452023-12-27اقتصادي

تخلیه و بارگیری کالا در بندرامام به بیش از 33 میلیون تن رسید


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: مجموع عملیات تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) از ابتدای امسال تاکنون به بیش از 33 میلیون و 903 هزار تن رسید.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: مجموع عملیات تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) از ابتدای امسال تاکنون به بیش از 33 میلیون و 903 هزار تن رسید.

ابوطالب گرایلو در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) از ظرفیت بالایی در حوزه تخلیه و نگهداری کالای اساسی برخوردار است، اظهار کرد: با توجه به تخلیه و بارگیری بیش از 33 میلیون و 903 هزار تن کالا در این بندر طی سال جاری، از این میزان 20 میلیون و 156هزار تن مربوط به بارگیری و بیش از 13میلیون و 747 هزار مربوط به تخلیه کالا در این بندر است.

وی افزود: این بندر همچنین از قابلیت های ترانزیتی و ترانشیپی (کالاهای نفتی و غیر نفتی) به کشورهای عراق، ترکیه و حوزه قفقاز برخوردار بوده و مطلوب ترین بندر در کاهش زمان هزینه انتقال کالا به مراکز مصرفی کشور است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان بیان کرد: عملکرد این بندر در حوزه ترانزیت کالا از ابتدای امسال تاکنون، 2 میلیون و 510 هزار و 602 تن بوده که نسبت به 9 ماهه سال گذشته، 172 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری کالا در بندرامام به بیش از 33 میلیون تن رسید

تخلیه و بارگیری کالا در بندرامام به بیش از 33 میلیون تن رسید