مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:002024-01-10پزشكي

مردم فریب تبلیغات غیرواقعی فروش صندلی رشته های پزشکی را نخورند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در متن اطلاعیه معاونت آموزشی وزارت بهداشت آمده است: «هموطنان و والدین، فریب تبلیغات موهوم و غیر واقعی در خصوص فروش صندلی رشته های پزشکی را نخورند و موارد مرتبط را به مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت گزارش کنند.

- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره غیرواقعی بودن فروش صندلی رشته های پزشکی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در متن اطلاعیه معاونت آموزشی وزارت بهداشت آمده است: هموطنان و والدین، فریب تبلیغات موهوم و غیر واقعی در خصوص فروش صندلی رشته های پزشکی را نخورند و موارد مرتبط را به مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت گزارش کنند.

پذیرش در رشته های علوم پزشکی داخل کشور فقط از طریق کنکور سراسری امکانپذیر بوده و هیچ دانشگاه دولتی یا خصوصی مجوز پذیرش از طرق دیگر را ندارد.

عده ای سودجو با عنوان شرکت و دانشگاه خصوصی داخلی و یا خارجی مدعی اخذ مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جذب دانشجو خارج از مسیر کنکور سراسری و اخذ شهریه هستند که صحت نداشته و تحت پیگرد حقوقی و قانونی قرار گرفته اند.

ضمناً ارزشیابی مدارک دانشجویان ایرانی خارج از کشور در رشته های علوم پزشکی فقط در اختیار معاونت آموزشی وزارت متبوع بوده و به هیچ شرکت، سازمان و دانشگاهی تفویض نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فریب تبلیغات غیرواقعی فروش صندلی رشته های پزشکی را نخورند

مردم فریب تبلیغات غیرواقعی فروش صندلی رشته های پزشکی را نخورند