مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 11:352024-01-10اقتصادي

کار عربستان در بازار نفت دشوارتر شد


تصمیم آرامکوی سعودی برای کاهش قیمت فروش نفت خود به مشتریان آسیایی، نشان می دهد که تا چه حد برای بزرگترین صادرکننده نفت جهان دشوار است در لاین بین حفظ سهم بازار و محدود نگه داشتن تولید برای تقویت قیمت ها، - تصمیم آرامکوی سعودی برای کاهش قیمت فروش نفت خود به مشتریان آسیایی، نشان می دهد که تا چه حد برای بزرگترین صادرکننده نفت جهان دشوار است در لاین بین حفظ سهم بازار و محدود نگه داشتن تولید برای تقویت قیمت ها، حرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرامکوی سعودی یکشنبه هفته جاری اعلام کرد قیمت فروش رسمی گریدهای نفتی خود به آسیا برای محموله هایی که در فوریه بارگیری می شوند را به میزان دو دلار در هر بشکه نسبت به سطح قیمت ژانویه کاهش خواهد داد.

در نتیجه، قیمت گرید نفتی عرب لایت ، یک دلار و 50 سنت در هر بشکه بالاتر از میانگین نفت عمان/دوبی برای فوریه می شود در حالی که این نرخ برای محموله های ژانویه، سه دلار و 50 سنت بود.

این بزرگترین کاهش قیمت فروش رسمی نفت عربستان سعودی در 13 ماه گذشته است و احتمالا، پاسخی به پالایشگاه های آسیایی است که عمده صادرات نفت آرامکو را خریداری می کنند و خواستار قیمت رقابتی تر نفت عربستان نسبت به سایر صادرکنندگان نفت خاورمیانه و همچنین صادرکنندگان آمریکایی و آفریقایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار عربستان در بازار نفت دشوارتر شد

کار عربستان در بازار نفت دشوارتر شد