مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:002024-01-18حوادث

رای پرونده قتل نوجوان میبدی صادر شد


با تلاش بی وقفه مجموعه قضایی استان رای پرونده قتل نوجوان میبدی در کمتر از 40 روز از تاریخ ارجاع توسط شعبه اول دادگاه کیفری یک استان صادر شد.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد گفت: با تلاش بی وقفه مجموعه قضایی استان رای پرونده قتل نوجوان میبدی در کمتر از 40 روز از تاریخ ارجاع توسط شعبه اول دادگاه کیفری یک استان صادر شد.

غلامعلی دهشیری با اشاره به وقوع یک فقره قتل در تاریخ نهم آذر ماه سال جاری در شهرستان میبد و حوادث پس از آن، گفت: با توجه به حساسیت های موجود این پرونده، حدود 40 روز از تاریخ ارجاع و پس از طی مراحل لازم دادگاه با حضور طرفین پرونده تشکیل و رای صادر شد.

وی افزود: متهم پرونده که از اتباع می باشد به جرم قتل عمدی مرد مسلمان در ماه غیر حرام به وسیله چاقو به قصاص نفس، به شیوه متعارف محکوم شد.

دهشیری در تبیین روند رسیدگی به این پرونده گفت: پس از تشکیل پرونده متهم که از صحنه گریخته بود در کمترین زمان ممکن توسط عوامل امنیتی و انتظامی شناسایی و با دستور قضایی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حواشی که پس از این قتل در شهرستان میبد ایجاد شد، با حضور اکیپ بازسازی صحنه، تشخیص هویت، جمع آوری دقیق ادله و مستندات، کالبد شکافی جسد همراه با اقاریر صریح متهم، کیفرخواست متهم در کمتر از هفت روز صادر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای پرونده قتل نوجوان میبدی صادر شد

رای پرونده قتل نوجوان میبدی صادر شد