مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:352024-01-20سياسي

جای خالی بوستان های مادر و کودک در یزد


عضو شورای اسلامی شهر یزد ایجاد بوستان های مادر و کودک در سطح شهر برای گذراندن اوقات فراغت مادر همراه با کودک را امری ضروری خواند و گفت: یزد با وجود جمعیت قابل توجه متاسفانه چنین بوستان هایی در این استان وجود ندارد.

- ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر یزد ایجاد بوستان های مادر و کودک در سطح شهر برای گذراندن اوقات فراغت مادر همراه با کودک را امری ضروری خواند و گفت: یزد با وجود جمعیت قابل توجه متاسفانه چنین بوستان هایی در این استان وجود ندارد.

فخرالسادات خامسی افزود: امروزه در کشور ما بر اساس نیاز مادران و کودکان در بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک، اقدام به ایجاد پارک های موضوعی ویژه آنان و فرزندان شده است.

وی ادامه داد: در شهر یزد با وجود جمعیت قابل توجه، متاسفانه چنین بوستان هایی که مادر و کودک با اطمینان خاطر ساعاتی را کنار هم به خوشی بگذرانند، وجود ندارد و درخواست می شود شهرداری برای ایجاد آن چاره ای بیندیشد.

خامسی تصریح کرد: پارک های عمومی یا محله ای با توجه به معضلاتی چون تجمع و تردد زیاد مردان دوچرخه سوار یا حتی موتورسیکلت و نیز بعضا حضور حیوانات خانوادگی یا عدم مناسب سازی برای کالسکه کودکان، فضاهای امن و راحتی برای استفاده مادران و کودکان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی بوستان های مادر و کودک در یزد

جای خالی بوستان های مادر و کودک در یزد