مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 11:202023-12-29اجتماعي

آغاز رویداد «ایده شو دانش آموزی» با موضوع خدمات شهری در یزد


معاون خدمات شهری شهرداری یزد از اجرای رویداد ایده شو دانش آموزی با موضوعات زیباسازی، محیط زیست شهری و بازی های خلاقانه ی شهری در یزد خبر داد.

- حمیدرضا رحیمدل، معاون خدمات شهری شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس استفاده از ظرفیت نخبگانی و همچنین ایده های خلاقانه در ارتقاء کمی وکیفی خدمات شهری از جمله رویکردهای جدی مدیریت شهری است، اظهار کرد: اجرای رویداد ایده شو دانش آموزی از جمله مصادیق عملی رویکرد خلاقانه محور خدمات شهری در یزد است.

وی افزود: رویداد ایده شو دانش آموزی با هدف رویارویی دانش آموزان با چالش های مدیریت شهری و استفاده از ایده ها و خلاقیت های آن ها برای رفع این چالش ها برگزار می شود.

رحمیدل با بیان این که حوزه های مختلف شهرداری از جمله معاونت خدمات شهری و معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی و نیز مرکز خلاقیت شهرداری با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش این رویداد را برگزار می کنند گفت: در اجرای این رویداد، دانش آموزان دارای ایده در گروه های چند نفره در میدان و از نزدیک با چالش های مدیریت شهری آشنا می شوند و برای رفع این چالش ها ایده های خلاقانه و اجرایی ارائه می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد مهلت ارسال ایده های این رویداد را تا پایان اسفند 1402 اعلام و تصریح کرد: دانش آموزان در آینده ای نزدیک مدیران خوب دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رویداد «ایده شو دانش آموزی» با موضوع خدمات شهری در یزد

آغاز رویداد «ایده شو دانش آموزی» با موضوع خدمات شهری در یزد