مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 22:002024-01-18حوادث

دستگیری هکر 15 ساله با هک حساب 500 نفر


متهم با انجام اقدامات اطلاعاتی شناسایی و به همراه همدست 19 ساله اش با هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان در استان همدان دستگیر شدند.

- فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و دستگیری متهم 15 ساله کلاهبرداری اینترنتی و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی 500 نفر از شهروندان خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سردار حمید هداوند اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای استان البرز و طرح شکایت مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش به ارزش 50 میلیون ریال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مال باخته مشخص شد، فرد یا افرادی با دسترسی به اطلاعات حساب بانکی مالباخته از طریق ارسال لینک آلوده مشاهده سهام عدالت اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی کرده  و مبالغ سرقتی را صرف خرید به صورت شارژ کیف پول و انتقال در چند تله پرداز و خط همراه صورت کرده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی متهم به هک حساب و برداشت غیرمجاز که نوجوانی 15 ساله است، خبر داد و افزود: متهم با انجام اقدامات اطلاعاتی شناسایی و به همراه همدست 19 ساله اش با هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان در استان همدان دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری هکر 15 ساله با هک حساب 500 نفر

دستگیری هکر 15 ساله با هک حساب 500 نفر