مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 20:352023-12-24فرهنگي

از حنجره های میلیاردی تا الواح تخت جمشید


در سومین روز از زمستان، در سرویس فرهنگ و هنر ایسنا، خبرهایی درباره اصغر فرهادی، فیلمی با بازی افشاریان و رادش، دستگیری مظنون به سرقت اثر بنکسی، - مراسم یادبود ناصر طهماسب، رئالیتی شو جدید سعید ابوطالب، معرفی نامزدهای جایزه جلال، حنجره های میلیاردی، الواح تخت جمشید و .

منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راهی شدن فیلمی با بازی سجاد افشاریان و نصرالله رادش به فرانسه، موکول شدن آیین پایانی دهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران به 30 دی ماه، حضور اصغر فرهادی در پانزدهمین جشنواره فیلم Les Arcs ، اعلام جزییات مراسم یادبود ناصر طهماسب، تولید یک رئالیتی شو جدید به کارگردانی سعید ابوطالب برای تلویزیون، دستگیری مظنون به سرقت اثر هنری بنکسی ، حنجره های میلیاردی ایران، معرفی نامزدهای جایزه جلال و افزایش مبلغ جایزه به 400 میلیون تومان و ادامه حاشیه های الواح تخت جمشید از مهمترین خبرهای امروز سرویس فرهنگ و هنر ایسنا بودند.

آنچه در سینما و تئاتر گذشت فیلمی با بازی سجاد افشاریان و نصرالله رادش راهی فرانسه می شود از علی سرابی که چندین بار روی صحنه رفته، برای جدیدترین اجرای خود مجوز نگرفته است.

نمایشنامه آن سوی آینه نوشته فلوریان زلر است که با ترجمه تینوش نظم جو منتشر شده و با کارگردانی علی سرابی و بازی ریما رامین فر، پژمان جمشیدی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حنجره های میلیاردی تا الواح تخت جمشید

از حنجره های میلیاردی تا الواح تخت جمشید