مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:462024-01-12سياسي

حضور مردم در انتخابات برای کشور معجزه می کند


امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات معجزه می کند و پاسخ محکمی به دشمنان است گفت: این حضور باعث شکست دشمن در توطئه ها خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام سید هاشم موسوی ظهر امروز در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران در حسینیه امام خمینی(ره) با بیان اینکه آنچه امروز دلهای انسان های مومن و اهل وجدان را جریحه دار کرده است، مسأله جنایات اسراییل غاصب در فلسطین و لبنان است اظهار کرد: امام خامنه ای فرمودند فلسطین پیروز است چراکه در مسیر دفاع از حق خود پایدار و مقاوم است .

وی با بیان اینکه فلسطین 75 سال است با رژیم صهیونیستی مبارزه می کنند گفت: امروز فلسطینی ها علاوه بر این رژیم غاصب با آمریکا و اروپا و حتی کشورهای بی غیرت عربی نیز می جنگند.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه خفت، ذلت، شرمندگی، بی غیرتی و شکست همیشگی برای رژیم صهیونیستی و اربابان آن در تاریخ ماندگار خواهد شد افزود: باید برای مبارزه با این رژیم کودک کش متحد بود.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند اگر هر مسلمانی یک سطل آب بر سر اسراییل می ریخت، آن را آب می برد، اما آن روز صدایی از مسلمانان و دولت های اسلامی بلند نشد، حتی امروز هم صدایی از برخی کشورهای به اصطلاح مسلمان بیرون نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در انتخابات برای کشور معجزه می کند

حضور مردم در انتخابات برای کشور معجزه می کند