مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 08:002024-01-20اقتصادي

تاکسی های برقی به حمل ونقل عمومی ارومیه اضافه می شود


تدابیر لازم برای نوسازی خودروهای حمل و نقل عمومی در سطح استان اندیشیده شده و تاکسی های برقی به حمل و نقل عمومی ارومیه افزوده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: تدابیر لازم برای نوسازی خودروهای حمل و نقل عمومی در سطح استان اندیشیده شده و تاکسی های برقی به حمل و نقل عمومی ارومیه افزوده خواهد شد.

وی با تاکید بر تکمیل بروزرسانی مطالعات حمل و نقل عمومی در ارومیه، افزود: راه اندازی سریع خطوط بی آر تی در شهر ارومیه و سپس در سطح استان در دستور کار بوده و مطالعات برای تامین اعتبار مورد نیاز، سرعت یابد.

معتمدیان همچنین با تاکید بر ارتقای کیفیت سوخت ارائه شده در جایگاه های گاز و بنزین استان، خاطرنشان کرد: در کنار بهبود کیفیت سوخت خودروها، نوسازی جایگاه ها و استفاده از سیستم های نوین ارائه سوخت نیز مورد توجه باشد.

استاندار آذربایجان غربی به اهمیت حفاظت از محیط زیست و صیانت از سلامت مردم در دولت سیزدهم نیز اشاره کرده و افزود: جمع آوری پسماند و زباله موجود در حاشیه جاده های شهری و روستایی استان، از سوی دستگاه های متولی به صورت جدی پیگیری شود.

معتمدیان همچنین با تاکید بر ساماندهی و بازیافت پسماند تولیدی در سطح استان، اضافه کرد: با ساماندهی سایت های پسماند و راه اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسی های برقی به حمل ونقل عمومی ارومیه اضافه می شود

تاکسی های برقی به حمل ونقل عمومی ارومیه اضافه می شود