مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:262024-01-08سياسي

از حضور پیشکسوتان تا استقبال مخاطبان در شب دوم جشنواره موسیقی نواحی ایران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، پیش از آغاز اجرا های شب دوم این جشنواره محمد علی مرآتی (دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران) اظهار داشت: - دومین شب از مرحله ملی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، شامگاه یکشنبه (17 دی ماه) به میزبانی تالار رودکی و در میان استقبال کم نظیر مخاطبان برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، پیش از آغاز اجرا های شب دوم این جشنواره محمد علی مرآتی (دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران) اظهار داشت: در ابتدا شاهد اجرای یک گروه موسیقی از شمال بوشهر (منطقه شبان کاره) با هنرمندی پولاد قهرمانان (نوازنده نی انبان) و مصطفی خرم دل (نوازنده ضرب) خواهیم بود.

سپس این دو هنرمند روی صحنه حاضر شدند و قطعاتی با عنوان حاجیونی ، دَوّاری و آواز های محلی_ سازی را برای مخاطبان اجرا کردند.

پولاد قهرمانان: اجرای جشنواره در پایتخت اتفاق خوبی است پولاد قهرمانان پس از اجرایش به ستاد خبری جشنواره گفت: برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران اتفاق بسیار خوبی است؛ بویژه این دوره که در تهران برگزار شد و از استقبال خوبی هم برخوردار بود و فرصتی بوجود آورد تا دل مردم شاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حضور پیشکسوتان تا استقبال مخاطبان در شب دوم جشنواره موسیقی نواحی ایران

از حضور پیشکسوتان تا استقبال مخاطبان در شب دوم جشنواره موسیقی نواحی ایران