مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 14:002024-01-19سياسي

نباید قیام مردم ارومیه در دوم بهمن 57 فراموش شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به سالروز 2بهمن و قیام مسلحانه مردم ارومیه در سال 57 علیه رژیم شاهنشاهی، تصریح کرد: دوم بهمن یک روز مهم برای مردم ارومیه و استان است لذا نباید بگذاریم این روز و اهداف قیام مسلحانه فراموش شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به سالروز 2بهمن و قیام مسلحانه مردم ارومیه در سال 57 علیه رژیم شاهنشاهی، تصریح کرد: دوم بهمن یک روز مهم برای مردم ارومیه و استان است لذا نباید بگذاریم این روز و اهداف قیام مسلحانه فراموش شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، 29 دی ماه در بخشی از خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی این شهر برگزار شد با اشاره به مسئله فساد مالی و حکم های صادر شده برای اعضا شورای اسلامی ارومیه ضمن تشکر از قاطعیت دستگاه قضایی استان، افزود: بر همه لازم است واقع بین و قانون مدار باشیم و به حکم دستگاه قضایی قانع بوده و با بی قانونی جامعه و شهر را به التهاب نکشیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جماعت سراسر کشور، خاطر نشان کرد: نقش مردم در حکومت اسلامی و حیات جامعه اسلامی پر رنگ و پر عظمت است لذا مسئولان و همه مدیران باید قدران ملت بزرگ و فهیم ایران باشند و بدانند هرگونه کوتاهی و کم کاری در خدمت به مردم، عذاب الهی را در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید قیام مردم ارومیه در دوم بهمن 57 فراموش شود

نباید قیام مردم ارومیه در دوم بهمن 57 فراموش شود