مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:562024-01-16سياسي

اشتغال 100 نفری با 5 میلیون تومان


خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، اعظم کیماسی نژاد که 42 سال سن دارد و اهل خرم آباد است از سال 90 به عنوان فرمانده پایگاه بسیج فعالیت خود را شروع می کند، پس از آن با راهنمایی مرحومه علوی طاهری موسوی موسسه حسینیه ام الحسنین زمینه اشتغال 100 نفر را که عمدتا زنان بی سرپرست و بدسرپرست هستند، فراهم می کند.

او اکنون در گروه جهادی منتظران نور و مرکز نیکوکاری نورالمهدی فعالیت دارد، به قول خودش اما مهمترین مجوزش رزقی است که امام زمان در زندگی اش قرار داده است.

این بانوی کارآفرین می گوید: اگر مسوولان ما به جای حرف زدن عمل کنند قطعا در حوزه های مختلف از جمله اشتغال می توانند کارهای زیادی انجام دهند.

کیماسی نژاد علاوه بر فعالیت در حوزه بسیج و کارهای جهادی به عنوان معلم در آموزشگاه های آزاد و غیر انتفاعی تدریس می کند، او سال ها معلم نهضت سواد آموزی هم بوده است البته هنوز به صورت رسمی جذب آموزش و پرورش نشده است.

با این کارآفرین بسیجی که تنها خادم یار کارآفرین آستان قدس هم است، گفت و گویی انجام داده ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

اشتغال زایی خانم کیماسی نژاد با 5 میلیون تومان سرمایه برای 100 زن بدسرپرست و بی سرپرست شما مقطعی فرمانده پایگاه بسیج بودید و حتی چند سال پیش هم در جشنواره مالک اشتر حائز کسب عنوان شدید؟  بله، من سال 90 به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 100 نفری با 5 میلیون تومان

اشتغال 100 نفری با 5 میلیون تومان