مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:252024-01-09سياسي

تصمیم شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابانی مجلس عادلانه بود


دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت استان مرکزی گفت: تصمیم شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابانی مجلس شورای اسلامی عادلانه و مطابق قانون و تحقیقات و گزارشات مکتوب و جامع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک رضا عزیزآبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورای نگهبان وظیفه سنگینی در تایید و رد صلاحیت نامزدهای انتخابات دارد و از سالم ترین و مهمترین نهادهای کشور می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای( مدظله العالی) فرمودند همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخابات پر شور در اسفند ماه را فراهم کنند و احترام به نظر شورای نگهبان در تایید صلاحیت ها وظیفه همگانی می باشد و حال باید برای برگزاری انتخابات پرشور نقش آفرینی کرد.

وی با اشاره به اینکه موضع گیری های برخی نامزدهای مجلس می تواند مورد سوء استفاده دشمنان نظام قرار گیرد، افزود: وظیفه ما احزاب، گروه ها و فعالین سیاسی این است که از تصمیمات شورای نگهبان حمایت کنیم.

دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت استان مرکزی گفت: متاسفانه در فضای مجازی و گاهی در جلسات شاهد بد رفتاری های سیاسی هستیم که به دور از انصاف می باشد، در خصوص تایید و رد صلاحیتهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به نظر شورای نگهبان احترام گذاشت و نباید مردم را با برخی اظهارنظرها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابانی مجلس عادلانه بود

تصمیم شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابانی مجلس عادلانه بود