مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 01:052024-01-06ورزشي

119 مصوبه ره آورد سفر دوم رییس جمهور به زنجان


دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان 119 مصوبه با 110 هزار میلیارد ریال برای این استان به همراه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور شنبه شب در جلسه شورای اداری استان زنجان که با حضور رییس جمهور و در سالن الغدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در این سفر رییس جمهور بر تکمیل خط دوم راه آهن قزوین-زنجان و ورزشگاه 15 هزار نفری استان دستور دادند که به زودی شاهد تکمیل آنها خواهیم بود.

   معاون اجرایی رییس جمهور از تصویب عملیاتی شدن 49 طرح با بیش از 256 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان خبر داد و افزود: مجوز ایجاد شهرک صنعتی تخصصی مواد معدنی و شهرک تخصصی انرژی خورشیدی و خودرو برقی برای استان زنجان صادر شد.

  وی برقراری مجدد مسیرهای هوایی زنجان به مقاصد زیارتی را از دیگر تصمیمات سفر رییس جمهور به استان زنجان اعلام کرد و گفت: در مجموع دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان 119 مصوبه با 110 هزار میلیارد ریال برای این استان به همراه داشت.

منصوری با بیان اینکه از 57 هزار و 150 میلیارد ریال مصوبات سفر دور نخست رییس جمهور به زنجان، 31 هزار و 140 میلیارد ریال معادل 56 درصد محقق شده است، ادامه داد: در این مدت تکمیل سد میرزاخانلو، آبگیری سد بلوبین و گازرسانی به واحدهای مسکونی و تولیدی را شاهد بودیم و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

119 مصوبه ره آورد سفر دوم رییس جمهور به زنجان

119 مصوبه ره آورد سفر دوم رییس جمهور به زنجان