مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:502024-01-17سياسي

مخاطب موشک باران سپاه کیست؟


به گفته صاحب نظران حقوق بین الملل، ‏اقدام تحسین برانگیز سپاه پاسداران در حمله موشکی به مراکز تروریستی، دفاع مشروع و حمایت از امنیت سرزمینی و پاسخ به فعالیت دشمنان علیه شهروندان ایرانی است.

- به گفته صاحب نظران حقوق بین الملل، ‏اقدام تحسین برانگیز سپاه پاسداران در حمله موشکی به مراکز تروریستی، دفاع مشروع و حمایت از امنیت سرزمینی و پاسخ به فعالیت دشمنان علیه شهروندان ایرانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم نوشت: شلیک اقتدارآمیز سپاه پاسداران به مواضع جاسوسی و عملیاتی تروریست ها در عراق و سوریه، باردیگر نشان داد که جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت شهروندان خود عزمی راسخ دارد.

پیش از این گفته شده بود که انفجارهای تروریستی کرمان عبور از خط قرمز جمهوری اسلامی است و قطعا واکنشی جدی درپی خواهد داشت.

حالا شلیک دقیق این موشک ها که مستقیما مواضع تروریست ها و نه مردم عادی را هدف قرار داد، ضمن نمایش قدرت موشکی کشور، نشان از اشراف اطلاعاتی دقیق کشورمان داشت و به خوبی، پیام اقتدار را به اسراییل و حامیانش رساند.

در واکنش به این حمله، البته تلاش شده موجی ضدایرانی راه بیفتد و این حملات، نقض تمامیت ارضی عراق توصیف شود؛ این در حالی است که به گفته صاحب نظران حقوق بین الملل، ‏اقدام تحسین برانگیز سپاه پاسداران در حمله موشکی به مراکز تروریستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطب موشک باران سپاه کیست؟

مخاطب موشک باران سپاه کیست؟