مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 21:452024-01-01سياسي

صدای قلم او هرگز خاموش نمی شود


معاون صدای رسانه ملی در پی در گذشت باقر خلیلی نویسنده رادیو گفت: آنچه مرحوم خلیلی را در خاطر همه ما برجسته و مانا کرد متانت، وقار، استعداد درخشانش در نوشتن و خوش صدایی او بود.

- معاون صدای رسانه ملی در پی در گذشت باقر خلیلی نویسنده رادیو گفت: آنچه مرحوم خلیلی را در خاطر همه ما برجسته و مانا کرد متانت، وقار، استعداد درخشانش در نوشتن و خوش صدایی او بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در پیام تسلیت علی بخشی زاده معاون صدا آمده است: إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ ضایعه درگذشت پیشکسوت و دوست هنرمندم، نویسنده و ویراستار خوش قلم رادیو مرحوم استاد باقر خلیلی موجب اندوه و تأثر خاطر اهالی رسانه گرم و دوست داشتنی رادیو شد.

وی که نزدیک به سی سال در رادیو هنرمندی نمود و از زمان تاسیس شبکه رادیویی فرهنگ به صورت مستمر با این شبکه همکاری داشت، برادر همسر امام موسی صدر بود که صدا و قلمش در برنامه های ارزشمندی چون هنرنامه و الا یا ایها الساقی ماندگار شد.

آنچه مرحوم خلیلی را در خاطر همه ما برجسته و مانا کرد متانت، وقار، استعداد درخشانش در نوشتن و خوش صدایی او بود.

چه خوب که شبکه رادیویی فرهنگ در مراسم نکوداشت این نویسنده صاحب قلم در سال 1401 و با حضور جمعی از شخصیت های فرهنگی و هنری کشور، از ایشان به دلیل سال ها تلاش مستمر و به یادگار گذاشتن میر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای قلم او هرگز خاموش نمی شود

صدای قلم او هرگز خاموش نمی شود