مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:152024-01-02سياسي

دکتر کاظمی آشتیانی الگوی علمی و عملی برای نسل جوان امروز است 


زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی، دانشمند و شخصیت سرشناس علمی و جهادی کشورمان، الگوی علمی و عملی برای نسل جوان امروز بوده و باید این شخصیت برجسته، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی، دانشمند و شخصیت سرشناس علمی و جهادی کشورمان، الگوی علمی و عملی برای نسل جوان امروز بوده و باید این شخصیت برجسته، برای مردم ایران اسلامی تبیین شود.

  عابدین خرّم در آستانه 14 دی ماه، هجدهمین سالروز درگذشت زنده یاد کاظمی آشتیانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نقش بی نظیر دکتر کاظمی آشتیانی در زمینه علم پزشکی و درمان ناباروری در کشور، اظهار کرد: دکتر کاظمی آشتیانی، نقش منحصر به فردی در بحث تولید سلول های بنیادی و درمان ناباروری کشور و جهان ایفا کرده که گل سرسبد فعالیت ها و مجاهدت های ایشان، بنیان گذاری پژوهشگاه رویان است.

وی افزود: آن بزرگوار، در کنار پیشتازی در عرصه علم، خدامحوری را سرلوحه کار خود قرار داده و تلاش هایش در عرصه علمی و راه اندازی پژوهشگاه رویان که پایه های آن در بطن مجموعه علمی دانشگاه ریشه دوانده است، نشانگر نگاه انقلابی و جهادی این شخصیت مهم است.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی های خود به جایگاه والای زنده یاد کاظمی آشتیانی اشاره کرده اند، اظهار کرد: تبیین و معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر کاظمی آشتیانی الگوی علمی و عملی برای نسل جوان امروز است 

دکتر کاظمی آشتیانی الگوی علمی و عملی برای نسل جوان امروز است