مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 17:452023-12-31اقتصادي

گردهمایی اقوام ایرانی در نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس


در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، اقوام ایرانی به مدت 4 روز در شیراز گردهم می آیند.

- ایسنا/فارس در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، اقوام ایرانی به مدت 4 روز در شیراز گردهم می آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاشار پولادیان امروز، 10 دی ماه با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شیراز گفت: در زمان برگزاری دو نمایشگاه تخصصی مذکور سالن ملاصدرا سایت نمایشگاه های بین المللی فارس به حضور اقوام ایرانی اختصاص دارد.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده از گروه پیوند فرهنگ اقوام پارس در قالب 90 غرفه نمایشگاهی توانمندی های تمامی اقوام ایرانی به نمایش در می آید.

پولادیان اظهار کرد: همچنین در محیط های پیرامونی سالن ملاصدرا نیز جهت معرفی آداب، سنن و توانمندی های اقوام و معرفی خوراک های بومی و محلی برنامه های متعددی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امسال در نمایشگاه اقوام ایرانی 24 کارگاه رویداد مد پایدار و مد بازیافت در روزمرگی و پوشش اقوام ایرانی برگزار می شود، گفت: در این نمایشگاه توانمندی های اقوام ایرانی،گردشگری خوراک اقوام، خوراک های پایدار اقوام ایرانی، روایت های پایدار اقوام ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی اقوام ایرانی در نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس

گردهمایی اقوام ایرانی در نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس