مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 12:052024-01-16اقتصادي

25 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری به تأیید نهایی رسیده‎ اند


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تأیید نهایی بیش از 25 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تأیید نهایی بیش از 25 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

بر اساس گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، خدایار باقری هارونی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 95 هزار متقاضی در این طرح ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از 25 هزار متقاضی تأیید نهایی شده اند.

وی با اشاره به پیگیری برای تأمین زمین در شهرهای دارای کمبود برای طرح نهضت ملی، افزود: طی روزهای گذشته عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در بلداجی پس از 12 سال انتظار مردم برای ساخت طرح های حمایتی مسکن کلید خورد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری سهم استان از طرح نهضت ملی مسکن را احداث 47 هزار و 176 واحد در طول چهار سال عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون برای 15 هزار و 285 متقاضی تخصیص پروژه صورت گرفته است و وارد روند اجرایی شده اند.

باقری به طرح اهدای زمین حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر 7 هزار و 59 خانواده در این طرح ثبت نام و برای 2 هزار و 144 مورد تشکیل پرونده صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری به تأیید نهایی رسیده‎ اند

25 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری به تأیید نهایی رسیده‎ اند