مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 08:102024-01-14بين الملل

التهاب در دولت تل آویو، تنش بین نتانیاهو و گالانت به اوج خود رسید


روزنامه عبری معاریو روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که تنش در دولت اشغالگر بین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده است.

- روزنامه عبری معاریو روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که تنش در دولت اشغالگر بین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نوشت که یوآو گالانت، وزیر جنگ پس از اینکه از همراهی رییس دفترش با وی ممانعت به عمل آمد، جلسه کابینه جنگ را ترک کرد.

به گفته دفتر نخست وزیری، این دفتر در ابتدای جلسه اصرار داشت که نشست بدون حضور دستیاران برگزار شود و وقتی گالانت اجازه نیافت مدیر دفتر خود را بیاورد در حالی که می دید دیگران دستیاران خود را آورده اند، تصمیم گرفت محل را ترک کند و در جلسه شرکت نکند.

به گفته دو منبع آگاه از جزییات، دستیاران تزاخی هانگبی، رییس شورای امنیت داخلی و دیگران در این بحث شرکت کردند، بنابراین گالانت تصمیم گرفت که نشست را ترک کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قبل از ترک کردن آنجا گفت: از مانع تراش در کار من دست بردارید.

این اتفاق که در جریان بحث کابینه جنگ رخ داد، در شرایطی است که تنش های فزاینده بین نخست وزیر و وزیر جنگ از ابتدای جنگ آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التهاب در دولت تل آویو، تنش بین نتانیاهو و گالانت به اوج خود رسید

التهاب در دولت تل آویو، تنش بین نتانیاهو و گالانت به اوج خود رسید