مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:302024-01-16اجتماعي

هر دانش آموز، یک نگهبان آب/ داستان سفر قطره آب به خانه ها


داستان سفر قطره آب به خانه ها از زبان دانش آموز بازدیدکننده از ماکت سد آب منطقه ای آذربایجان شرقی در راستای فرهنگ سازی در خصوص مدیریت و مصرف بهینه را در این نوشتار می خوانیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی داستان سفر قطره آب به خانه ها از زبان دانش آموز بازدیدکننده از ماکت سد آب منطقه ای آذربایجان شرقی در راستای فرهنگ سازی در خصوص مدیریت و مصرف بهینه را در این نوشتار می خوانیم.

از همان کلاس اول که آ مثل آب را خوانده بودیم و خانم معلم برایمان جشن آب گرفته و آب را مایع حیات خوانده بود، می دانستم که زندگی ما انسان ها به قطره قطره آب وابسته است و تصور یک روز بدون آب برایم ممکن نبود.

همیشه وقتی شیر آب را باز می کردم، از خودم می پرسیدم، یعنی این آب چگونه به دست ما می رسد و از کجا می آید؟ یک روز که داشتیم چرخه آب را در درس علوم می خواندیم، تصمیم گرفتم سوالاتم را از معلم بپرسم؛ همین که سوال اول را در مورد آب پرسیدم بچه ها هم به دنبال من معلم را سوال باران کردند و آموزگارمان گفت: بچه ها صبر کنید، قصد دارم شما را به جایی ببرم که پاسخ بسیاری از سوالات تان را در مورد آب بگیرید؛ اما یادتان نرود بازدید یک سفر علمی است که شما می توانید درس های زیادی از آن آموخته و به دیگران هم یاد بدهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر دانش آموز، یک نگهبان آب/ داستان سفر قطره آب به خانه ها

هر دانش آموز، یک نگهبان آب/ داستان سفر قطره آب به خانه ها