مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 23:352024-01-20اقتصادي

احداث 19 واحد مسکن محرومان در پارس آباد


رییس کمیته امداد شهرستان پارس آباد گفت: 19 پروژه مسکن محرومان و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان پارس آباد در حال احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی کمیته امداد اردبیل، ظاهر وطن خواه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه فجر، 4 واحد مسکن با صرف اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 200 میلیون تومان تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: سال آینده در این شهرستان، سال تکمیل و افتتاح طرح های توسعه مسکن محرومان است که امیدواریم تمامی 19 واحد مسکن در حال احداث با همکاری بنیاد مسکن تکمیل و آماده بهره برداری شود.

رییس کمیته امداد شهرستان پارس آباد تصریح کرد: در حوزه اشتغال، از ابتدای امسال تاکنون برای 280 متقاضی کارآفرینی بالغ بر 28 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است.

وطن خواه بیان کرد: اهدای جهیزیه، دیگر فعالیت شاخص کمیته امداد شهرستان پارس آباد در سال جاری بوده که امسال 87 سری جهیزیه به ارزش 3 میلیارد تومان برای نوعروسان در قالب 5 قلم کالای اساسی زندگی اهدا شده است.

وی گفت: با سه نهاد شهرداری، آموزش و پرورش و کشت و صنعت مغان که دارای تعدد پرسنل هستند رایزنی انجام شده تا از کارکنان علاقه مند این ادارات ماهانه 10 هزار تومان کسر و به حساب کمیته امداد واریز تا صرف امور نیازمندان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 19 واحد مسکن محرومان در پارس آباد

احداث 19 واحد مسکن محرومان در پارس آباد