مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:452023-12-27سياسي

دولت جدی و بدون تعارف با مفسدان اقتصادی برخورد می کند


دولت در برخورد با مفسدان و اختلاس گران جدی است و بدون تعارف برخورد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی صبح امروز در نشست با جمعی از طلاب و روحانیون استان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات و مشارکت گسترده مردم در صحنه انتخابات اظهار کرد: رهبر انقلاب از یکسال اخیر مسئله انتخابات را مطرح کرده اند و این اهمیت موضوع را می رساند.

وی با اشاره به این که  اگر مشارکت مردم در صحنه انتخابات پایین باشد، اسلام سیلی می خورد و ایران اسلامی ضربه خواهد خورد افزود:  اگرمردم آنطور که باید در صحنه انتخابات حضور نداشته باشند، توطئه استکبار جهانی و فشار اقتصادی آن ها به مراتب بیشتر می شود.

استاندار یزد با بیان اینکه در حال حاضر مسئله اقتصاد فوریت کشور است، تصریح کرد: فوریت بر اولویت مقدم شده است، یک اقتصاد نابسامان بر مسئله فرهنگ تاثیر می گذارد و هیچ وقت فرهنگ از اولویت خارج نمی شود.

فاطمی  با اشاره به برخورد دولت با مفسدین اقتصادی گفت: دولت در رابطه با برخورد با مفسدین و اختلاس گران جدی است و هر جا فساد ببیند، بدون تعارف برخورد می کند و مهم این است که فساد سازمان یافته نیست.

وی همچنین درباره آلودگی هوا در برخی مناطق استان تأکید کرد که تمام زیرساخت ها در یک محور متمرکز شده و نتیجه آن سرمایه گذاری در محور خاص شد، ولی دولت سیزده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت جدی و بدون تعارف با مفسدان اقتصادی برخورد می کند

دولت جدی و بدون تعارف با مفسدان اقتصادی برخورد می کند