مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:102023-12-26سياسي

نحوه اجرای طرح الگوی کشت در همدان به بازنگری نیاز دارد


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در نحوه اجرای الگوی کشت در همدان بازنگری شود گفت: اغلب کشاورزان اطلاعی از این طرح و جزییات آن ندارند.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه این روزها برخی از محصولات کشاورزی نظیر سیر و سیب زمینی روی دست کشاورزان مانده است اظهار کرد: آنها پیگیر حل این وضعیت هستند.

وی بیان کرد: بیش از یک سال است همدان به عنوان پایلوت الگوی کشت مطرح شده و 370 هزار هکتار از زمین های دیم استان نیز قرار بود زیر پوشش این طرح قرار گیرد و به کشاورزان هم آموزش داده شود تا زمین خود را به کشت گیاهان دارویی و محصولات کم آب بر اختصاص دهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طرح الگوی کشت استفاده از روش های نوین در کاهش مصرف آب به خاطر مشکلات موجود مدنظر بود گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز پشتیبانی این کار را داشت و جلساتی هم برگزار شد تا کار پیش رود، البته متاسفانه در برخی جلسات کشاورزان حضور نداشتند تا توجیه شوند و این مشکل حل شود.

وی با تاکید به اینکه باید حتما در نحوه اجرای الگوی کشت بازنگری صورت گیرد افزود: وقتی با کشاورزان صحبت می کنیم اغلب در جریان اینکه الگوی کشت چیست و چه کسانی متولی آن هستند، نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه اجرای طرح الگوی کشت در همدان به بازنگری نیاز دارد

نحوه اجرای طرح الگوی کشت در همدان به بازنگری نیاز دارد