مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:302023-12-23دانش

کلانتری: ارتباط انجمن های علمی با مجموعه های فناوری کشور از گذشته باید بهتر شود


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه انجمن های علمی بیش از گذشته، مساله محور شده اند، اظهار کرد: ارتباط انجمن های علمی با مجموعه های فناوری کشور از گذشته باید بهتر شود و افق های بلندی را فتح کنیم.

- معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه انجمن های علمی بیش از گذشته، مساله محور شده اند، اظهار کرد: ارتباط انجمن های علمی با مجموعه های فناوری کشور از گذشته باید بهتر شود و افق های بلندی را فتح کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین کلانتری در آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت که صبح شنبه 2 دی ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت پذیری جزو گوهره و جوهره انقلاب اسلامی به حساب می آید و مهم ترین اولویت معاونت فرهنگی نیز مسئولیت پذیری دانشجویان است؛ مفهومی که امام خمینی(ره) آن را آغاز و معرفی کرد.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه انسان بدون مسئولیت پذیری اجتماعی، هیچ بو و حظی از انسانیت نبرده است، اظهار کرد: تاکید بر مسئولیت پذیری در انقلاب اسلامی به شکل بارزی تجلی یافته است؛ به نحوی که یکی از عناصر اصلی انقلاب اسلامی، مسئولیت پذیری اجتماعی است که به طرق مختلف، اسلام و انقلاب را پیش برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلانتری: ارتباط انجمن های علمی با مجموعه های فناوری کشور از گذشته باید بهتر شود

کلانتری: ارتباط انجمن های علمی با مجموعه های فناوری کشور از گذشته باید بهتر شود