مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:252024-01-01سياسي

برگزاری500 برنامه هفته مقاومت در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،سرهنگ سعید برومندزاده،معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری هفته مقاومت با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت هفته مقاومت گفت: - معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش بینی می شود بیش از 500 برنامه در چهارمین سالگرد شهید سلیمانی و هفته مقاومت برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو ،سرهنگ سعید برومندزاده،معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری هفته مقاومت با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت هفته مقاومت گفت: علی رغم اینکه چهار سال از شهادت شهید سلیمانی به دست پلیدترین رییس جمهور آمریکا می گذرد شاهد نفوذ یاد و خاطره این شهید والامقام در ابعاد مختلف در دنیا که نماد پیروزی و استقامت است هستیم که بارزترین آن محور مقاومت است که نهال مقاومت در منطقه کاشته شده است.

  برومندزاده با بیان اینکه شهید سلیمانی انسان مکتب ساز بود، عنوان داشت: ایمان به خدا، امانت داری، توکل به خدا، اخلاص در رفتار و عمل و ساده زیستی از ویژگی های شهید سلیمانی است.

  معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در راستای گرامیداشت هفته مقاومت، ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی و مقاومت برنامه های متعددی را از 12


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری500 برنامه هفته مقاومت در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری500 برنامه هفته مقاومت در کهگیلویه و بویراحمد