مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:052024-01-10سياسي

چرا به سازی پارک های محله ای قدیمی به فراموش شده است؟


نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج به اصلاح فضای بصری شهر با ترمیم بوستان های محلی قدیمی تاکید کرد وگفت: رسیدگی به پارک ها و بوستان های قدیمی سطح مناطق و محلات در گام نخست علاوه بر تغییر چهره شهری می تواند آرامش روانی را برای شهروندان به همراه آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مریم قهرمانی صارم، عضو شورای شهر کرج، در کمیسیون تلفیق در بررسی متمم پیشنهادی بودجه 1402 مناطق دهگانه شهرداری، که ظهر امروز در صحن شورای شهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: بهسازی و مرمت بوستان های قدیمی و همچنین ساماندهی و تجهیز آن ها نیز از اولویت برنامه های مناطق دهگانه شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: پارک های سطح شهر که د ارای قدمت هستند باید به صورت دوره ای بهسازی شوند و اگر آسیب دیده هستند برطرف شود.

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج، بیان کرد: پارک ها، فضاهای سبز ، بوستان ها، تفرجگاه ها و… یکی از ارکان مهم در فضا و منظر شهری بوده که علاوه بر حفظ نشاط و شادابی شهر، در زیبایی و جذابیت شهر نیز تأثیر بسزایی داشته و دارد ، از همین رو اهمیت حفظ پاکیزگی و محیط زیست پارک ها در مدیریت شهری باید مهم بوده بر این اساس شهرداری ردیف بودجه مناطق را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا به سازی پارک های محله ای قدیمی به فراموش شده است؟

چرا به سازی پارک های محله ای قدیمی به فراموش شده است؟