مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:352023-12-26سياسي

اولویت کشور شناسایی و به کارگیری نیروی انسانی در تراز انقلاب است


اولویت کشور شناسایی و به کارگیری نیروی انسانی، مؤمن، کارآمد، متخصص، متعهد و در تراز انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/اصفهان معاون اجرایی رییس جمهور گفت: اولویت کشور شناسایی و به کارگیری نیروی انسانی، مؤمن، کارآمد، متخصص، متعهد و در تراز انقلاب اسلامی است.

محسن منصوری، امروز (سه شنبه، 5 دی )، در بیست وششمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان، ضمن تسلیت شهادت سردار سیدرضی موسوی و با گرامیداشت یاد شهیدان ایران اسلامی، گفت: جشنواره شهید رجایی برای بررسی مسیر تعالی مدیریتی کشور است.

وی ادامه داد: برای تحلیل صحیح فضای مدیریت کشور باید در گام نخست نقشه کلان انقلاب اسلامی را درک و تحلیل کنیم و سپس با شناسایی نقطه ای که در آن ایستاده ایم مسیر حرکت آینده و هدف اصلی را برنامه ریزی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، معاون اجرایی رییس جمهور ضمن اشاره به اینکه نقطه مطلوب رسیدن به تمدن اسلامی است، اظهار کرد: این قله و هدف را مقام معظم رهبری بارها تبیین و پنج گام تحقق این نقشه را تشریح کرده اند.

منصوری ادامه داد: اکنون در مرحله تحقق دولت اسلامی هستیم که به لطف خداوند متعال در حال تحقق است و به خوبی می دانیم که بخش اصلی دولت اسلامی کارگزاران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت کشور شناسایی و به کارگیری نیروی انسانی در تراز انقلاب است

اولویت کشور شناسایی و به کارگیری نیروی انسانی در تراز انقلاب است