مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 10:202024-01-18سياسي

«بی احترامی» متهم ردیف اول جدایی


 درحالی که تا سال 1400، «بی احترامی» سومین دلیل اصلی طلاق زوجین در ایران بود، هم اینک اعلام شده که این فاکتور در صدر لیست یاد شده قرار گرفته است.

-  درحالی که تا سال 1400، بی احترامی سومین دلیل اصلی طلاق زوجین در ایران بود، هم اینک اعلام شده که این فاکتور در صدر لیست یاد شده قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرمان امروز از نقش بد دهنی در طلاق گزارش می دهد: مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی از ارائه 110 هزار و 999 جلسه مشاوره برای زوجین متقاضی طلاق که در سامانه تصمیم ثبت نام کرده اند طی سه ماهه پاییز خبر داده و گفته است؛ بیشترین فراوانی علل طلاق بر اساس داده های سامانه، عدم مسئولیت پذیری، عدم تسلط به تکنیک های مرتبط با مهارت های زندگی، بی توجهی، بددهنی، بی احترامی و طلاق عاطفی بوده است.

معصومه توکلی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای گسترش مراکز مشاوره در بهزیستی و آموزش تکنیک های ارتباطی به زوجین وجود دارد یا خیر؟ تصریح کرد: با توجه به افزایش روزافزون درخواست افراد به دریافت خدمات مشاوره در مراکز مشاوره (اعم از دولتی و غیر دولتی)، برنامه ریزی جهت افزایش تعداد مشاوران و روانشناسان در مراکز و راه اندازی مرکز جدید در استان های فاقد مرکز و افزایش مرکز در استان های بزرگ انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بی احترامی» متهم ردیف اول جدایی

«بی احترامی» متهم ردیف اول جدایی