مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:502024-01-09اجتماعي

نقش مؤثر مراکز سنجش و توانبخشی در شناسایی اختلال یادگیری دانش آموزان


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: توانمندسازی معلمان در شناسایی اختلال های یادگیری و آشنایی با روش های رفتار با دانش آموزان دارای اختلال، - ایسنا/زنجان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: توانمندسازی معلمان در شناسایی اختلال های یادگیری و آشنایی با روش های رفتار با دانش آموزان دارای اختلال، از اهدافی است که با راه اندازی مراکز جامع سنجش، آموزش و توانبخشی دنبال می شود.

داود مرادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به دوری مسافت شهر صایین قلعه از ابهر و لزوم خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شهرهای صایین قلعه، هیدج و روستاهای اطراف، مرکز جامع سنجش، آموزش و توانبخشی در این شهر افتتاح شد.

وی با توضیح اینکه کار این مرکز سنجش نوآموزان چهار تا شش سال برای ثبت نام در مدارس عادی و استثنایی و رسیدگی به دانش آموزان دارای اختلال یادگیری است، ادامه داد: دانش آموزانی که مشکلات یادگیری دارند با معرفی معلم و مدیر مدرسه تحت آموزش های خاص قرار می گیرند.

مرادی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص دانش آموزان با نیازهای ویژه باید قوانین و انتظارها از آنها را مشخص و روش هایی را برای هدایت، پویایی و پاسخ به نیازهای شان در کلاس تعیین کرد و فنون اصلاح، حمایت و خودمدیریتی و ارتقای رفتار را برای دانش آموزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مؤثر مراکز سنجش و توانبخشی در شناسایی اختلال یادگیری دانش آموزان

نقش مؤثر مراکز سنجش و توانبخشی در شناسایی اختلال یادگیری دانش آموزان